
V pátek 16.10. ve 22.50 byla ukončena výluka sudé části uhříněvského zhlaví - stavební postup č.2a. Následně byl při nočním zastaveném provozu aktivován software zab.zař. pro novou část stanice a ihned zahájen sestříháním trakčního vedení letošní poslední postup č.2b. Jeho náplní je nové pražské zhlaví z kolejí č.2,4,6 a 8 a traťová kolej č.2 ve směru do Záběhlic. Koleje samotné budou vytrhány od pondělí 19.10. Komplikaci pro stavaře působí skutečnost, že práce budou probíhat mezi dvěma provozovanými tratěmi. Jediným přístupem bude přejezd přes malešickou kolej v km 176,6, většina odtěžování a navážení materiálu bude probíhat v nočních výlukách pomocí Ua vozů. Součástí rekonstrukce jsou rovněž dva propustky, které navíc znemožní na určitou dobu používat staveniště jako průjezdné. Plánovaný konec výluky je 30.11. Více o upřesnění harmonogramu konce letošního roku, vč. opravného schématu, najdete v článku v rubrice Harmonogram nebo přímo
zde.

